Äntligen operation, eller?

Ja nu har jag en ny tid idag, hoppas verkligen inte att dom ringer 3h innan o ställer in denna gången också! Arg är ett snällt ord om det mot all förmodan skulle bli så,,
Ska iaf upp käka frukost innan kl 07.30, kommer va lagom hungrig när jag ligger vaken på operationsbordet. Ja det e tydligen ändrat så jag ska va vaken under ingreppet, vet inte vad jag känner inför det egentligen.. men men

Helgen som varit har varit hektiskt.. Fest o jobb o fest o jobb.. ja precis så i den ordningen..
Mycket trevlig va de både i fredags och lördags, jobbet idag var inte direkt nån höjdare.. ville bara hem o slappa..
Träffade på överlycklig chef, ingen aning om varför, men semestern verkar gjort honom gott..

SÖMN NU.. jaa!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hello hur gick de me operationen?

2008-12-09 @ 17:33:32
URL: http://thisisbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0