Den är över nu....

Ja då va julhelgen äntligen över för detta året..

Kan skryta med att jag i princip kan gå normalt nu, finslipar sista tenkniken just nu.. Framåtframåt..

Fick lite bra julklappar ändå, hade visst varit lite snäll, blev mest kuvert med pengar, känns bra, snart så kan jag inhandla mig en systemkamera :) Fick även singstar, har hört mamma sjunga nu för första gången på 20 år, hoppas verkligen det dröjer 20 tills nästa me.. :P

Juldagen blev det film o 1 cider, orka trängas, o nej!

Annandagen blev det hockey, sen hem o singstarkväll med familjen o lite vänner till dom o mig.

Lördags dvs igår va det shopping på mellandagsrean, blev en jacka, ett par byxor, en kofta, en sjal, en hatt o 2 tröjor.. o allt med minst 50% rea :) Lycka.. Kvällen blev en promenad med Hanna, fika med varm choklad på claras o avslutning med 2 drinkar på O´Learys, drog innan kl va 12 :) Duktig är hon, iaf lite.. :P

Idag har action nivån varit under all kritik, va på a6 en snabbis o shoppade ja, inte alla mkt.. sen blev det slöande i soffan o nu har jag att break i mitt pluggande, dax o fortsätta... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0