En helt sjukt tråkig söndag..

Denna helgen har jag varit utaför dörren, hmm 3 ggr, varav 2 av dom ända ut på altanen o den tredje till brevlådan.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Idag har jag kollat på halv Idol finalen reprisen, läst lite i min bok, pratat 1 timma med Simone, 15 min med mormor, tagit upp min barndomshobby brodering och spenderat x antal timmar på fb o msn.

Hatar o hoppa på kryckor! Det e verkligen konstaterat nu, inte bra för mig att vara så inaktiv!

Vill börja jobba igen, träna, vad som, Bara inte sitta stilla inne.!

Man kan ju hoppas att det går nån ok film ikväll, men inte hoppas för mkt..

Imorgon ska jag till skolan, o på tidag med. Kan erkänna att jag LÄNGTAR att ha en bra anledning att få nån att köra mig till stan. Men ca 15 timmar. Sen är jag inte längre hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0