Nya möbler och ett tappert försök...

Idag fortsatte jag gårdagens påhitt, jag försöka gå normalt igen. Slutade med kass sömn inatt pga gårdagens försök och idag blev det värktabletter till lunch, ger nog upp det några dagar nu.

Har bytt ut lite möbler på mitt rum, men lite svårt o foxa allt bra hoppande på ett ben eller krypandes på golvet, NÄ! 

Litet mongo har inte förstått, kan inte vara lätt asså, hehe...

Gårdagen va toppen, god mat o bra sällskap.. Blev även film, 21. Inte riktigt i samma klass som lejonkungen asså, :P

Har även tagit jullov, så i morgon kan jag sova så länge jag vill utan att känna ngn skuld alls..

Nu ska jag aktivera mig igen :) Rensar ut skräp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0