Opererad, nu blir det tenta och sen lite jobb..

Operationen gick som väntat, bra! Har lite svårt att acceptera att inte kunna springa runt som en tok hela tiden.. Sjukt rastlös.. Fick ligga på uppvaket i 3 timmar.. längsta dagen ever typ..

Igår va det iaf möte med kommunen om insparken. Sen middag på En italienare & en grek, mumms vad gott det va.

Idag e det tenta kl 18, sen lite jobb på kåren. Vet att jag ska ligga hemma med foten i högläge, men hur kul e det då... inte något..

Imorgon blir det Lejonkungen med min PA, skönt att nån tar han om en lite ;)

Fredag blir det Statistik-labb i skolan o sen julbord med gamla o nya JSA styrelsen.

Nu vill jag att min mor ska komma hem o mecka lite mat.. e hungrig.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0