Vilken jälva dag.. nananana

Sak 1. Operationen bilr inställd, dom ringer 3½ timme innan jag ska va där och informerar om det.

Sak 2. Blev jobb istället, slutade med soja överallt.. Har sojan i en stor kaffekanna, den hade hakat i soppåsen, så när jag drar i den så åker hela kannan i golvet. Varför skulle jag flytta på den, varför hade ngn ställt kannan så dumt?

Sak 3. Sitter på msn o snackar med en kompis, då skriver hon helt bara sådär "ngn har kört in i skyltfönstret på din pappas affär" Jaha, hon ringer och bekräftar. Jag o pappa åker dit. Som hon sa, nosen på en bil hade varit inne lite o vänt.

Se artiken: http://jnytt.se/Read__20018.aspx
Lite fel i texten, va en bil till inblandad.

Hoppas verkligen denna dagen blir bättre, började iaf bra med en ny operationstid, innan nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0