Wash my world....

Jag är så förvirrad, hänt på mycket senaste veckan, kan inte ens beskriva. Allt är upp och ner, både på bra och dåliga sätt. Det löser sig, snart hoppas jag..

Hade en grym helg iväg från Jönköping, mår så mycket bättre när jag kommer iväg med jämna mellanrum.
I veckan blir det massa jobb och massa plugg.. East end behöver mig, hehe :P

Nykter vecka e det också, förra veckan stod för även denna, men bra va det, bra sällskap, bra minnen.

Regn o blåst e det nu, åh vad inte lockande, vill bara sova.. Får nog bli det snart trot jag..
ska somna till Sing-a-long snart.. :)

Kommentarer
Postat av: Peter Landin

hmms, east end behöver inte dig, dom vill bara utnytja dig!!! =) hehe,.

2008-11-14 @ 00:18:34
URL: http://peterlandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0