Case seminar...

Nytt moment på schemat. Inte nog med att man ska ha projekt o gå på föreläsningar. Man ska nu även gå på seminarium också. Lite poäng för o va där, o lite om man lämar in en uppgift på varje seminarium. Kommer bli mycket tid i skolan framöver. Känner att jag fått lite mer inspiration, kanske för att jag omger mig mer och mer med folk som faktiskt pluggar, deras inspiration smittar nog av sig lite känns det som. 5 timmar i skolan en söndag hade förra läsåret inte ens varit ett alternativ. Men känndes helt okej att sitta där idag.

Imorgon jag och min parter/sambo inbjudna till banken på ekonomisk rådgivning. Tack, men inte lätt att ta med nån som inte existerar, skulle kunna va komiskt o ta med min bror isf, men han fattar ju ändå inget så skippar nog det =)

Tröttheten smyger sig på, kanske blir rekord och somna tidigt idag nu när man fått ställa om klockan lite, man kan ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0