Centrum och soft söndag.

Igår bar det av till gamla hlk på förfest, riktigt trevligt vet jag inte om jag vill kallade med jag och min vän "jag älskar dig" är hennes nya namn, vi hade iaf otroligt roligt åt ett litet fenomen som lyckats dyka upp. Blev iaf trevligt när vi anslöt oss till den tänkta förfesten.

Blev sedan Centrum, va otroligt mycket folk ev pga att "Maskinen" va där och spelade.. Känner för egen del inte att det spelar mig någon roll om dom sätter på skivan med sin låt på eller om den vanliga Mr Dj gör det. Täffade även mina alkoliserade Tenhults vänner. Ja ni vet ju själv hur det e. Man kan ju alltid ta ett hotellrum på andrasidan gatan om man inte orkar köa i garderoben :P


Idag sov jag ovanligt länge, till strax efter 12. Mamma gjorde grymt god köttgryta, lyx. Prommenerade en sväng här uppe på berget. Skönt o komma ut en sväng iaf. Rensade även lite svamp nu ikväll, aldrig fel o kunna plocka fram när man vill ha.

Har skrivit kommentarer till alla mina kort i mitt nya fotoalbum, blev så himla bra. Hittat massa kul kort jag måste framkalla med. Ska ta mer kort igen, det e så himla kul att ha. Nu får det blir lite plugg, statistik, microekonomi eller bildbehandlig, inget svårt val direkt.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag älskar dej:)

2008-10-14 @ 18:28:03
URL: http://theanniediaries.blogg.se/
Postat av: Peter Landin

Kommer du ihåg vart du har varit en utekväll?? Du måste vart nykter?? ;) krama



PS. Mårten har skaffat tjej.......... punkt ........ punkt igen...

2008-10-15 @ 02:34:52
URL: http://Http://peterlandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0