Fredag: Ullared + Utgång

Dagen började sjukt tidigt med avresa mot Ullared kl 07.00. Va ungefär sovande men vaken, bestämde mig iaf för att köra första biten, va kanske inte det smartaste, men ingen olycka hände så e ju lugnt nu.

Blev inte speciellt mycket handlat, mindre ångest. Köpte iaf det vi åkte dit för, ett par glasögon, riktigt nöjd även idag. Ser nästan riktigt smart ut nu.

Shoppingtripp till Ullared med familjen


Dagen fortsatte i bra anda. Blev lite förfest med en vän jag känt i *host* 15 år, konstaterade det igår och börjar nu känna mig nästan lite gammal, usch ja. Kvällen fortsatta på O´Learys, kom just nu på att jag borde gå in på nightlife o se om bilden som togs ligger uppe, ger lite mer ångest. Men va iaf en toppenkväll för jag tillbringade den med mina älskade vänner. Slutade med att jag satt och tittade på när en morot spelade gitarr, en alternativ form av efterfest. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0