Plugg och jobb..

Ännu en gång samma tanke och känsla. Varför öppnade jag inte boken TIDIGARE, eller varför la jag inte tiden jag la på o läsa boken på att göra uppgifter istället. Fattar ju när jag väl gör det, men är lat, nej inte lat, (gör massa bra saker hela tiden, träning, pluggar, jobbar mm) men kanske inte just den tråkiga kursen jag borde. Satt iaf från 9 tills jobbet började i skolan. Men iaf, känner mig taggad inför tentan på fredag iaf, börjar få massa koll på den. Känns grymt bra. Borde gå som en dans.

Blev ingen lugn kväll på jobbet så hann inte plugga mer än sådär 20 minuter. Liten besvikelse faktiskt. Men kvällen gick iaf ganska fort.

Mycket annat snurrar runt i skallen, stress över det mesta. Frågan e bara "Vad har jag bråttom till?" Kan jag komma på det, nej! Så varför e jag då alltid stressad? Funkar ju inte ihop alls ju.

Beställde tid för klippning och färgförändring idag, en liten belöning efter allt plugg och jobb. Ska nämligen fira mina tentor med tentafest i form av att jobba helg på East. Alltid så lägligt eller inte, men vad gör man inte för lite extra pengar lagom till julklappar o sånt ska inhandlas.

This is my dream! Kan va det jag stressat över, vill så gärna ha...

I hyffsat snar framtid ska något liknande stå i mitt garage :)
Nu fick jag en extra kick att pluggat som ett svin till fredag så jag om lite mer än 2½ år kan ta examen o börja jobba o köra mc :)

Kommentarer
Postat av: Peter Landin

Ja vill me ha =(

2008-10-21 @ 03:33:23
URL: http://Http://peterlandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0