Positiv krock..

Idag va jag sjukt nära att bli en del i en seriekrock, just för att folk inte fattar vad påfarter till motorvägen ska användas till. Jo, just det accelerera, hur jävla svårt kan det va då? Kom iaf och skulle av mot stan, avfart & påfart i ett. O då bromar bilen framför, mer o mer o TVÄRNIT, gick säkert i 10 km/h på motorväg. Idioter, stackarn bakom va bra nära min bil, men när skjuter tack o lov ingen hare!

Berättar sen detta för min morot. Och får en liknande berättelse tillbaka. Men, den handlar om en positiv krock.
"- Jag kom och skulle svänga vänster i en korsning så lägger mig i vänterfilen, ser att det är rött och det står en bil där framme. Bromsar lite sent och märker att det går nästan lika fort och utan att ens titta väjer tillbaka åt höger, för om jag hade fortsatt i vänsterfilen hade det blivit en POSITIV krock"

Tentan gick skit idag, hoppas mer på den på fredag, ska inte ge upp denna tentan, känner mig lite inspirerad.

Men, känner inte direkt någon glädje just nu, allt bara är och det händer liksom inte så himla mkt spännande just nu. Rastlösheten kommer krypande. Känns som det kommer va sjukt tråkiga kurser kommande period, gör ju inte att det känns bättre, kollade på schemat och lärde mig "case seminar" låter inte alls kul, vill inte!! Varför kan man inte bara ha ett individuellt program med bara massa roliga och intressanta kurser. Tänk vad bra det skulle gå då. 2 dagar sen tenta, sen 2 kvällar jobb, sen liv igen hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0