Raskens...

Ikväll har jag varit kulturell och varit på teater med mamma. Va riktigt kul på sina ställen. Som när en man hade missandlat sin fru, kommer hem och hon har hängt sig. När han sedan berättar det för sin vän säger han: "Jag hittana på vinden, hon hade hängt upp sig". Det e verkligen inte alls kul, men när dom sa det gick det inte att inte skratta. Och när en man höll på att koka av ilska säger frun "tygla dina sinnen". 
Så ingen kåren här inte. Tänkte att jag skulle klara lite tentor nästa vecka nämligen. Alkohol förstör koncentrationen allt för mycket just nu. Fick för övrigt 8/10 poäng på deltentan i matte. Mycket duktigt för allt det slit jag la ner på det *host*.

Har även tagit mig igenom kapitel 8 i statistiken, bara ett kvar nu. Går framåt verkligen. Hoppas på Johans kloka huvud nästa vecka. Att nån kan förklara det jag inte riktigt förstår mig på, dvs ganska mycket.

Dagens höjdpunkt blev ändå en sväng på gymmet, bröst & axlar fick känna att dom levde. Trivd bra med mitt minskade festande, förstör mer än vad det ger. Riktigt skönt att ha kommit igång med lite träning. Piggare, gladare, sover bättre. Tummen upp på det.

Några till statistikuppgifter, sen får det bli sömn innan föreläsning och lab imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0