Söndag.

Vaknade kl 8 i morse, kunde inte vara sant. Drack massa vatten och sov sen ett par timmar till :) Tillbringade hela em hos Fuckface ute i skogen. Hon lagade mat till mig, kokt ris och Chiliconcarne i burk, hehe.. Men va helt ok och gick ner det med. Kvällen blev en sväng till O´Learys, käkade plankstek, gott men saknade minsta gnutta av grönsaker.

Har funderat massa på gårdagen. Va lugn men ändå händelserik. Svår att beskriva och så mycket som stannar i mig. Sviker inte det förtroende jag fått. Men just nu tror jag på statistiken.

Mycket tankar och kännslor just nu, svårt att hantera. Mycket inre stress på kommande tentor och det som ligger bakom. Ingen är gladare än jag när kommande vecka äntligen kommer vara över.

Kommentarer
Postat av: Peter Landin

Gem fan i att supa så kommer du nog klara alla tentor skit bra =)

2008-10-20 @ 13:59:52
URL: http://Http://peterlandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0