Trötthet.

Hösten/Vintern är här på riktigt, klarar inte ens av att gå upp ur sägen längre. Trött är jag, mest hela tiden faktikt. Men har iaf grundat med en bra frukost nu, och mjölk med lite kaffe. Ja du läste rätt, kaffe. Har börjat försöka lära mig att dricka det, bli lite vuxen. Men, pallar forfarande bara med kaffet hemma från vår kaffemaskin, inte lika beskt som allt annat kaffe :). Men jag kanske lär mig i framtiden.

Tittar ut och ser bli himmel och sol, gör mig lite mer positiv, tyvärr ska man in till skolan o plugga gamla statistiktentor, SKA inte ha omtenta i det ämnet. Får hitta ngt bra rum med nice utsikt över sjön eller nåt. "-Lyckatill", TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0