Jobb, Ishockey mm.

Igår så träffade jag Sara på fm, gled runt i bilen, men solbrillorna på, rutorna nere o värsta hög musik, nostalgi på riktigt hög nivå! Jobbade på East på kvällen, va fullbokat i baren då vi visar slutspelshockeyn, mycket trevligt va det. Jobbade över totalt 1½ timme igår, så va lite trött när jag slutade, men snäll som jag är körde jag min gamla chef till bankeryd sådär kl 1 i natt :) Ska jobba idag också, 14-22 utan rast, men jobbar med Sabbi så kan nog bli en trevlig dag ändå. dax o fixa smink o hår, fick som första kommentar av bror min i morse "Har du vaknar från dom döda eller", borde kanske inte gå och jobba med den looken...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0