Långfredagen..

Denna dagen har verkligen känts lång. Vaknade iof ganska tidigt beroende på att jag somnade i soffan tidigt igår.
Har iaf under dagen suttit ute i solen och pluggat, läst ingen lite, vill inte komma efter så som det brukar bli, vill satsa lite mer nu, tyvärr räcker inte tiden alltid till. Ska jobba heltid vecka 17, ska gå brevid på labbet, nice nice..

Sen har jag städat massor, och slängt lite gamla väskor, ska gå igenom garderoben lite mer noga nån dag, finns nog en hel den jag kan slänga.

Jo har även fått ett nytt duntäcke, känns jätte mysigt :)

Ikväll ska jag kurera min hals så att jag kan jobba i morgon :) 10 timmars pass, lite drygt är det.

Nu ska jag läsa lite till, sen kolla om det kanske går nån bra film ikväll, annars kolla i bror mins hylla.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0