Efter tenta/före tenta fest...

I onsdags efter jobbet blev det lite festande.. Älsk och Jens gjorde massa tapas och till det blev det alkohol. Va en lite väl lugn kväll nästan.. Men slutade ändå med att jag i stort sätt sov bort gårdagen. Idag blev det nya tag och det har pluggats som aldrig förr. Men nu vet jag inte vad jag ska plugga mer, känns som det inte går in ngt nytt..
Kan iaf insufficient, insolvent och illikvid. Dagen aha upplevelse kom där innan.
Är inte direkt jätte plugg inspirerande att sitta själv hemma en fredag kväll när famlijen snackar om att julpynta huset.. Vill också.. Men om 28 timmar är tentan över och mitt jullov har börjat. :)
Så dax att återgå till seminariefrågor i obeståndsrätt innan jag får sova, tenta och välförtjänt tentafesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0