En månad kvar nu..

Om exakt en månad sitter jag på ett flyg på väg till Turkiet för att sen byta o dra vidare till Bangkok. 5 veckor ska tillbringas i Thailand/Malaysia innan det bär vidare mot "slutmålet" Auckland där jag ska plugga en termin.
Det är blandade känslor men jag ser verkligen fram emot det. Hoppas att det blir något besök så man inte behöver längta ihjäl sig.
Men innan jag åker så är det 2 tentor. Klarade mitt assignment så behöver bara 20 poäng av 60 på ena tentan. Det är typ 34%, kravet är normalt sett 60 så borde kunna gå vägen om jag inte sover bort resten av veckan.
Problemet är endast att jag HATAR nationalekonomi, usch! Tacka vet jag redovisning etc.

Nu blir det till att fixa håret lite, på med lite smink och dra mig mot jobbet. Är hockey ikväll, HV mot *trummmmvirvelll* idag vet jag vilka dom möte innan jag är där, det är Modo. nu är det bara hoppas att dom kan vinna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0