Förväntningar och spänning..

Snart bär det av till Thai, malaysia och sedan destination NZ. Det är med både spänning och förväntningar.
Ska bli så himla skönt med 5v semester i värmen i Thai och Malaysia. Ett delmål är att ta Dyk Cert. Sen massa shopping och lata dagar i solen :) Sen ska det bli sjukt nice att ha en vardag i ett land på andra sidan jorden. Att plugga där, förbättra min engelska, träffa massa nya människor och allmänt ha det toppen. 

Å andra sidan ska jag vara ifrån min familj, min bror som blir pappa inom någon vecka, min älskade mor som alltid finns där, min far som alltid fixar.. Mina mor och farföräldrar som jag inte med säkerhet kan vara garanterad att träffa igen. Och framförallt mannen jag nu delar mitt liv med. Jag kommer att sakna dessa människor något otroligt. Men att återse dom i sommar kommer att vara fantastiskt! Så just nu är det massa känslor som brottas med varandra. Men det är min chans att göra ngt jag länge önskat och jag skulle ångra ihjäl mig om jag inte gjorde det. Jag älskar er! Och det kommer gå fort tills vi ses igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0