En av mina bästa vänner..

Tillbaka hemma efter en helg i Helsingborg, jag har haft det toppenbra, super semester.
Fick en ja, vet inte vad jag ska kalla det, men det ansågs att min blogg inte är så personlig..
Så tänkte att jag skulle skriva lite om min nyfunna riktigt goda vän..

Jo va såhär, i fredags lagade jag lite mat här hemma. Gjorde sås baserad på mjölk = fastbränt (+) pasta till = inbränd pasta kladd i gryta. Duktig som jag försöker va ger jag mig på grytorna med diskborsten, resultatet är obefintligt. Still, massa inbränd skit i botten. Försöker mig på pasta grytan 3 ggr och inser sedan varför jag sällan diskar! Jag är värdelös på o diska grytor!
Så inser mer o mer vilken hyvens polare jag har i vår diskmaskin. En riktigt kompis är det, den ska få följa mig livet ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0