Jävla HV..

Ja då har jag jobbat på Hv matchen idag, och det gick bra o jobba, sämre o hockeyn.. Hur svårt kan det va o göra mål då, det e fan det ni har betalt för o göra!
Bakgrund:
Jobbade iof med idiot idag, alltid lite spännande. Hon får jättagärna göra nån annas jobb, men då ska hon fan göra sitt först så jag slipper jobba för 2! Kul att man gör det sista o sliter o så kommer man upp igen, då står hon med jackan på o ska gå hem. Utan att ens kollat om vi va klara med allt! Korkade jävla människa.. 
Problem:
Jag kanske åker på att jobba med henne i morgon!
Lösning:
Be henne bete sig o göra det hon ska, men 40+ klimakteriekärring som hon är lär det ju sällan fungera. Alt, be om att få jobba i en annan bar, utan henne.
Slutsats:
Min kväll i morgon blir helt annat än bra om jag åker på o ha henne i min närhet. Men kommer bli bra för att jag ska se till o slippa jobba i samma bar som henne :)

Nu ska jag satsa på o sova, blir o göra klart arbetet i morgon, frågorna till seminariet, möte o sen jobb.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0