Lyckades va i skolan kl 07.50

Snoozade i typ 30 minuter, detta sovande, helt omedveten. Men stimmade upp o till bussen så kom i tid till skolan. Styrelsen skulle äta frukost med skolan VD kl 8, hade varit pinsamt o komma dit försent.

Va mer död än levande kändes det som så tidigt, så åkte hem efter det. Mår konstigt idag, hoppas på att jag inte blir sjukt eller nåt sånt dumt, det har jag inte tid med.

Nu har jag ätit middag, lagagne vilket jag ätit 5 ggr de senaste 36 timmarna, man får ju passa på liksom.

Försökt o plugga lite, sitter med koncernredovisning, förstår inte alltid var siffrorna kommer ifrån, inte helt logiskt följd heller, men det ska nog gå att pränta in.

Har även fixat lite med posters vi ska sätta upp i skolan, dom e jätte fina nu :) Skickat lite mail och kollat lite på tv. Hälsat på mamma på hennes jobb, pratat med calle i telefon samt ringt tele 2 och bytt abbonnemang till fast pris :)
Dagen blir väldigt lång när man är uppe så tidigt.. Nu blir det lite mer plugg o sen ska jag upp till kinnarps arena för 4e kvartsfinalmatchen är ikväll..

Lasagne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0