Mat, vin och spritmässa :)

Idag vaknade jag sent som vanligt, lr ja, stressade upp o hann komma till skolan 9.10, tidigare än vanligt vill säga :) Lite bra är jag ibland.. Skrev så gott som klart vårt arbete. Känns som att det håller bra klass nu, hoppas på bra poäng.

Stimmade förbi farmor en stund för att stilla det dåliga samvetet lite, mår kasst ibland av att jag inte hinner träffa mor o farföräldrar så mkt som jag skulle önska.

Senare blev det upp till elmia o mässa som mårdskog och lindkvist hade anordnat. Va massa av deras leverantörer där, och man fick smaka på ALLT. Det va Mat, Kakor, Tårtor, Snacks och inte minst alkohol :) Fanns vin, sprit, öl och 10 minuter innan vi skulle gå hittade vi Breezer ståndet :) Massa bra känslor blev det då.. På utställningen va det underhållning i form av att Paulo Roberto tävlade mot några snubbar i matlagning, underhålande faktiskt..

Vidare upp för lite käk som va varmkorv o Pucko, inte så inspirerande, tur att det fanns obegränsat med öl och vin så att vi studenter som va där överlevde :P Detta följdes av nån elvis konsert som jag tror inte har avslutats än.. Men blev lite trött o elvis är inte största idolen så nu e jag hemma. :) Tänkt  sova lite tidigare än vanligt idag, ska nämligen va i skolan redan kl 8 i morgon, dvs åka 07.15 o gå upp, ja vill inte ens tänka på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0