Steins...

Ja idag började jag dagen med en anställningsintervju, kind of. Skulle träffa chefen på Steins där jag jobbade lite i somras.. Men han är uppenbarligen fortfarande förvirrad och hade dubbelbokat sig. Men fick träffa på en jättetrevlig tjej som visade ett bildspel och sen gick vi en sväng genom labbet, va några ansikten jag kände igen.
Iaf så verkade det väldigt possitivt och jag hoppas hoppas att jag får det..

Fortsatte till skolan o pluggade Svensk LAG, det e verkligen inte alls svårt, om man bara hade haft lite mer tid att memorera allt på. 1½ dag e inte tillräckligt.
Men ska som alltid gå till tentan och göra ett försök, har ju gått vägen tidigare.
Blir ev även o påbörja min "pride dress" efter tentan, party på det :P
Sömn nu, sen plugg i morgon, drar ev ett uppiggande gympass på morgonen om jag vaknar i tid och är pigg.

Kommentarer
Postat av: Simone

Vadå pride-dress.. ? vad ska man ha på sig :P

2009-03-26 @ 01:18:55
URL: http://climbingupthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0