Bye bye Stockholm..

Så var man på väg hem efter ett par härliga dagar i storstaden! Börjar trivas riktigt bra där uppe.
Att bara kunna strosa runt i nya miljöer utan att träffa på någon man känner utan att bara vara helt anonym, frihet!
Riktigt kul att träffa Fia lite mer kontinuerligt med :)
 
Varit en bra arbetsvecka hittills, mycket givande och lärorik på många sätt. Spännande att träffa kollegor från andra kontor. Dela erfarenheter, arbetssätt och metodik. Vart inte en utlåning enligt mina önskemål men känner nog ändå att jag lärt mig otroligt mycket och växt i min yrkesroll. Hade inte mycket erfarenhet av varken NPOs eller stiftelser men nu kan jag lägga iaf en erfarenhet av det på meritlistan.
 
Har även varit skönt att släppa allt som varit på hemmaplan det senaste. Tror mig börja inse att det tagit mer energi än jag själv både trott och velat inse. En resa fram i får skulle vara ett bra avbrott från verkligheten..
 
From Tranås with love..
 
 
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0