Mental framgång..

Gårdagen var en mental framgång. Att det kan ge så mkt att sätta ord på tankar och känslor...
 
Arbetsliv, privatliv, kärleksliv.. hur många liv har man egentligen.. kanske är vi alla är lite schizofrena inners inne. Hur ska man få dessa liv att fungera parallellt? Hur ska man få till det så att alla liv få lika mkt fokus och omsorg. Någon stans mitt ibland allt fokus på olika liv så finns faktiskt MITT LIV. Mitt liv är en kombination av alla dessa liv och där jag har funnit en balans som funkar för mig. Men i just detta nu är det inte riktigt balans, vilket är ett stadie som då och då återkommer och aldrig lär man sig helt att hantera det på ett bra sätt.
 
Min energinivå är låg, riktigt låg. Jag jobbar, äter och sover. Träning funkar inte alls och så fort jag varit vaken ett par timmar vill jag inget hellre än att bara krypa ner i sängen. Tiden kan påstås vara en metafor.. Jag påstår inte att jag har för lite tid, bara för mycket att göra.. Vill inget hellre än att sova.. samtidigt som jag blir stressad över att inte få tillräckligt med sömn känner jag paniken över att jag inte har tid att sova så mkt...
 
Jag vill leva för dagen!! Jag vill jag vill jag vill :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0