Time flies.....!

Sitter här och försöker tänka mig tillbaka.. Tillbaka på alla turer som varit senaste månaderna.. Lättnader och besvikelser som ständigt avlöser varandra.. Det tar så mkt energi, energi som skulle kunna läggas på något så mkt mer positivt.
 
Jag har funnit något jag inte kan minnas att jag tidigare haft. Jag har en helt relation som är helt okomplicerad men samtidigt den mest komplicerade jag befunnit mig i.
 
Det band och den kärlek jag känner till denna man är utom denna värld. Hans ord, röst och närhet har en otrolig inverkan på mig. Denna man är klok nog att använda denna kraft på ett bra sätt (till största del).
 
Den frustration jag har känt över att stå maktlös vid sidan av när någon sårar, trycker ner, spottar, smutskastar och trampar på denna person man känner så start för har varit ett helvete. Lucifer är ingen värdig människa, jag undrar vad någon har gjort henne för att hon ska ha samvetet att behandla medmänniskor på det viset.
 
Nog om det, eller kanske en förklaring. Jag vill inte vara negativ men när någon medvetet motarbetat mig i snart 5 månader så bägaren överfull och den samlade kraften är start nog att spränga bägaren i bitar. Jag vill egentligen inte låta någon reta upp mig så men det är inte ok att behandlar min M på det sättet.
 
Jag räknar dagar nu och uppskattar att februari är en kort månad. Om 20 dagar ska edens lustgård uppenbara sig och Lucifer kan framöver brinna i helvetet, förpesta någon annans liv eller helt bara vakna upp och börja bete sig. Första etappen är om bara 8 dagar, då har vi dubbla fort och jag kommer vara en sniper om denna Lucifer försöker sig på att göra ett besök.
 
Men för att återgå till vad "its all about" -->  its all about love!!
 
Jag hittade min gamla dagbok tidigare idag daterad 2005-06-06.. redan då fanns det känslor mellan mig och denna man. Det tog några grodor innan jag insåg att denna hade vuxit till sig och blivit en prins och kanske för honom att se mig som en matchande prinsessa. Denna prins får mig att bli en bättre, gladare, snällare och lyckligare person.
 
Jag tvivlar inte på varken dina eller mina känslor, det har jag aldrig gjort. Men! Jag kan bara hoppas att du tar tillvara på det som är bra i ditt liv och väljer bort det/de som inte positiva tillskott i vardagen. Om inte allt faller på plats som det är lovat så blir det inte ett sagolikt slut på denna berättelsen.. The judgement day is the 1 of march.
 
Over and out!
 
Love //C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0